Selecteer een pagina

De makers van deze website

Studio Projectie

De juiste oplossing en de technische realisatie 

Studio Projectie B.V. ontwikkelt al meer dan 16 jaar veelzijdige, innovatieve en gebruiksvriendelijke weboplossingen voor een grote variatie aan organisaties. We bouwen websites voor restaurants, tuiniers en advocaten, maar ook webapplicaties voor internationale organisaties zoals AkzoNobel, NEM Group en InhouseFilming.

Studio Projectie B.V. richt zich op nieuwe uitdagingen en nieuwe technieken om het stukje internet dat wij veroveren met onze partners en klanten nog innovatiever, mooier en gebruiksvriendelijker te maken. Een enthousiast team, goede samenwerking, fijne sfeer en transparante communicatie zijn daarbij belangrijke speerpunten.

LEEF JE MERK

De drijvende kracht!

Als je iets wilt communiceren of realiseren moet je eerst goed nadenken over wie je bent, wat de esentie is, wat je drijft en voor wie je er bent. En wat je zegt moet je doen!

Rob Westerik helpt bedrijven, en voor dit project zijn woonplaats Warmond, om te ontdekken waar ze voor staan en gaan en wat ze bijzonder, aantrekkelijk en relevant maakt. En om hun merk stratgisch te ‘branden’ en te leven! Want je moet waarmaken wat je zegt.

In dit project ging Rob een stap verder. Niet alleen het idee achter Warmond en de Warmond-website maar ook invulling hiervan! Zodat adequaat ‘het merk Warmond’ goed in de markt gezet en met trots beleeft wordt.

Foto: Even een biertje op het Pleintje bij de Pomp met Bas van de Verbeelding na de opname van wat shots voor de Warmond Promo Video tijdens de Schippertjesdagen.

De VerBeelding

Video Promotie die tot de verbeelding spreekt

Bas Schollaardt maakt al jaren video’s voor bedrijven en gemeenten. Bijna alle materiaal dat beweegt op deze site komt van zijn hand, of beter gezegd uit zijn camara. In nauwe samenwerking met Rob maakte hij het Warmond Promo filmpje dat binnen 24 uur 15.000 vertoont werd!

Foto: Bas aan het werk tijdens de opnames bij het Natuur Ontdekkingscentrum

Edauw Design

De man achter logo en design

Jan Willem Edauw  helpt bedrijven, organisaties en nu ook Warmond hun identiteit goed uit te dragen en hun verhaal goed te communiceren. 
Het werk van Edauw design is toegankelijk, helder en krachtig. Zonder overbodige opsmuk, maar met oog voor detail. Edauw gelooft in communicatie en vormgeving die aansprekend en duidelijk is en tegelijkertijd een emotie oproept.

Verder werkten er ook mee:

  • Harry Kramp
    De man achter de tagline “Weergaloos Warmond”. Harry woont in Warmond en is een grootheid in de reclame wereld. Hij was o.a. CEO van PPGH/JWT en de man achter de pay offs ‘Melk, de witte motor’ en ‘Op een dag drink je geen bier meer, maar drink je Grolsch’. 
    • Patrick Napon:
      Patrick komt uit Frankrijk, Woont in Voorhout en is zijn eigen bedrijven Enki Producties begonnen. Onder de naam Enki 24 heeft hij z’n eigen You Tube kanaal. https://www.youtube.com/channel/UCdvs216m2k-D79faz2-wMmw. Patrick is specialist in drone opnames. Zowel binnen als buiten vliegt hij met z’n mobiele camera en maakt prachtige plaatjes. 
    • Karlijn Laurent-Ruijs
      Karlijn studeert aan de Fotovakschool Amsterdam en woont in de weekends in Warmond. Zij heeft opnames gemaakt van met namede horeca-outlets in ons prachtige dorp.
    Ook op deze website?